Լրահոս

Չե՞ք կարողանում քնել, մկանային ջղաձգումներ ունեք, մշտապես ենթարկվում եք սթրեսների, պшտճшռը մագնիումի պակասն է (VIDEO)

Չե՞ք կարողանում քնել, մկանային ջղաձգումներ ունեք, մշտապես ենթարկվում եք սթրեսների, պшտճшռը մագնիումի պակասն է (VIDEO)

Չե՞ք կարողանում  քնել,  մկանային ջղաձգումներ ունեք,  կամ մշտապես ենթшրկվում եք սթրեսների, անկшխ այն բանից, դուք պայքարում եք թե ոչ, մագնիումը  պայքարում է  այդ խնդիրների դեմ:  Մագնիումը համարվում  առողջության  և ճիշտ  կենսաբանական գործառույթների  բանալին:

Մագնիումը օրգանիզմում ապահովում է

  • Ոսկորների և ատամների ճիշտ ձևավորումը.
  • Արյան մեջ շաքարի մակարդակի կարգավորումը
  • Արյունատար անոթների ռելաքսացիան
  • Մկանների և նյարդերի գործառույթը

Մագնիումի բացակայությունը կարող է լուրջ  հիվանդությունների պատճառ դառնալ, ինչպիսիք են  տագնապ, դեպքրեսիա, գլխացավեր, միգրեն, սիրտ-անոթային հիվանդություններ, երբեմն մահվան ելքով:

Մագնիումի անբավարարության նշաններից են մկանային սպազմերը, թուլությունը, փսխումը ախորժակի կորուստը:

Մագնիումով  հարուստ են  կակաոն, ավոկադոն, մրգերը և հատապտուղները, ընկույզներն ու սերմերը,  մաղադանոսը,  մանանեխի սերմերը, յուղալի ձկնատեսակները, բրոկոլին, սպանախը,  բրյուսելյան կաղամբը, հազարը, ձմերուկը ,թուզը, լոբին:

Մագնիումով հարուստ են հիմնականում  մուգ կանաչ  թերթավոր բանջարեղենները:


 

Մեկնաբանություններ