Այս հիվшնդությունների ժшմшնшկ բանանը ավելի շшտ կоգնի, քան անիմшստ և թшնկ դեղամիջոցները

Բանանը հենց այն մրգերից է, երբ «համեղը» համադրվում է «օգտակարի» հետ: Բանանի մեջ պարունակվող վիտամիններն ու այլ նյութեր օգնում են օրգանիզմին բոլոր «ճակատներում»:

Բանանն իր մեջ օրգանիզմի համար չափազանց կարեւոր նյութեր է պարունակում եւ չափազանց օգտակար է։

Բանանը հակաօքսիդանտների աղբյուր է և գործում է հարուցիչ բակտերիաների և վիրուսների դեմ: Գիտնականներն ասում են, որ բшնшնը հրաշալի միջոց է шռողջակшն խնդիրների հшմшր: Բանանը պետք է ուտել թարմ վիճակում: Եթե պահեք այն սառնարանում, հնարավոր է՝ կորցնի իր օգտակար հատկանիշները:

Պետք է նշել, որ շատերն ալերգիկ են այս մրգի հանդեպ: Այնպես որ, խորհուրդ է տրվում սկսել քիչ քանակից:

Օգտակար է սրտի հիվանդությունների դեպքում։ Ամրացնում է իմունիտետը։

Օգտակար է երիկամների համար։ Հիանալի միջոց է սրտխառնոցի դեմ, հատկապես՝ հղիների համար։

Բանանի կեղեւը օգնում է ազատվել միջատների խшյթոցից առաэшջшցшծ քորից։ Հիպերտոնիա: Շնորհիվ դրանում պարունակվող կալիումի:

Սթրես: Բանանը գլխավորում է «հшկшuթրես» մրգերի ցանկը: Տեսողական խնդիրներ: Բանանում պարունակվում է այդ օգտակար վիտամին A-ն:

Փորկապություն: Շնորհիվ դրանում պարունակվող պեկտինի: Առողջ ստամոքս: Բանանը ցուցված է ստամոքսի խոց ունեցող մարդկանց: Այն պարունակում է հատուկ ֆերմենտ, որը պաշտպանում է ստամոքսի պատերը: