Երեխան չի հիվանդանա, եթե դուք հետևեք այս 10 կանոններին

Յուրաքանչյուր մայրիկ ցանկանում է, որպեսզի իր երեխան մեծանա առողջ և որքան հնարավոր է քիչ հիվանդանա: Բայց ինչպես պաշտպանել երեխային մանրէներից, վիրուսներից և տարբեր ինֆեկցիաներից, եթե նա գնում է այգի կամ դպրոց: Դրա համար անհրաժեշտ է պահպանել 10 կարևոր կանոններ։

1. Երեխան պետք է հնարավորինս շատ լինի մաքուր օդում: Վճռականորեն ասեք ոչ հեռուստացույցին համակարգչին և այլ սարքերին: Փոխարենը գնացեք երեխայի հետ զբոսանքի այգում կամ խաղահրապարակում: Թող նա վազի, խաղա ֆուտբոլ, բարձրանա ինչ-որ տեղ կամ պտտվի: Միևնույն ժամանակ, հագցրեք նրան այնպես, որ նա հարմարավետ զգա և չքրտնի:

2. Ամենալավ տոնը երեխայի համար քաղաքից դուրս գնալն է: Դուք ունեք մի ամառանոց կամ հարազատներ գյուղում: Դա հրաշալի է: Ոչինչ չի կարող ավելի օգտակար լինել անձեռնմխելիության համար քան մաքուր օդը, բանջարեղենը անմիջապես արտադրողից, մաքուր կաթը, գետում լողալը և ոտաբոբիկ քայլելը խոտերի վրայով: Գնացեք ձեր երեխայի հետ լիճ կամ լեռներ, այլ ոչ թե մարդաշատ հանգստավայրեր:

3. Մի փորձեք պահպանել միայն սանիտարապես մաքուր պայմաններ: Երեխան, ով մեծացել է ստերիլ պայմաններում, վիրուսների և մանրէների «համեղ արտադրությունը» է: Մի քիչ փոշին և կեղտը միայն կարծրացնում են իր իմունային համակարգը: Այնպես որ, եթե զբոսանքի ժամանակ երեխան խնձոր է նետում գետնին, սրբեք այն անձեռոցիկով և կրկին թողեք ուտի այն, ոչ մի սարսափելի բան տեղի չի ունենա:

4. Մի տարվեք դեղատնային վիտամիններով։ Նույնիսկ լավագույն վիտամիններ քիմիա են: Օգտակար նյութերը երեխան պետք է ստանա բնական ճանապարհով՝ մրգերով, բանջարեղենով, հացահատիկներով, կաթնամթերքով և այլ մթերքներով:

5. Երբեք երեխային ուժով մի կերակրեք: Եթե երեխան առողջ է, բայց հրաժարվում է ուտել, դա ձեր մեղքն է: Ուղարկեք նրան թարմ օդում սկուտեր կամ հեծանիվ քշելու, թող ախորժակը բացվի: Էներգիա ծախսելով՝ ինքն էլ կխնդրի ուտել։

6. Թույլ մի տվեք, որ երեխան շատ քաղցր ուտի: Արագ ածխաջրերը ճիշտ ճանապարհ են խանգարելու նյութափոխանակությանը և նպաստել գիրացմանը: Այնպես որ, մի չարաշահեք շոկոլադը, քաղցրավենիքը և Կոկա-Կոլան: Փոխարենը, գնեք խնձոր, բանան, խաղող և այլ միրգ-հատապտուղներ:

7. Հետևեք աղիք կանոնավոր աշխատանքին: Մշտական փորկապությունը կամ փորլուծությունը թուլացնում են երեխայի իմունիտետը: Հետևաբար, երեխայի աղիքները պետք է աշխատեն «ժամացույցի նման» և պարբերաբար դատարկվեն: Սրան կնպաստեն շիլան, բանջարեղենը, ձավարեղենը: Կարևոր է, որ երեխան ստանա բավարար քանակությամբ հեղուկ:

8. Պահպանեք երեխայի սենյակում օպտիմալ ջերմաստիճանի ռեժիմը: Երեխաների համար օպտիմալ ջերմաստիճանը 20 C է, իսկ օդի խոնավությունը՝ ոչ պակաս քան 50%: Պարբերաբար կատարեք մանկական խոնավ մաքրում, ինչպես նաև օդափոխեք սենյակը նախքան երեխային քնելը:

9. Մի վախեցեք «մանկական» հիվանդություններից։ Շատ ծնողներ վախենում են,որ երեխան կարող է այգուց բերել ջրծաղիկ կամ կարմրախտ: Բայց եթե նա չի ստանա այդ հիվանդությունները մանկական տարիքում, ապա հավանականությունը բարդությունների կավելանա: Այնպես որ, «մանկական» հիվանդություններն ավելի լավ է կրել վաղ մանկությունից։

10. Նախապես պատրաստեք երեխային մանկապարտեզին: Ժամանակից շուտ պատրաստեք երեխային մանկապարտեզի ռեժիմին՝ ժամանակին կերակրեք և քնեցրեք: Մի սահմանափակեք նրա շփումը այլ երեխաների հետ։ Ավելի հաճախ թողեք երեխային տատիկի, պապիկի մոտ: Այնուհետև նա ավելի արագ և ավելի հեշտ կնտելանա մանկապարտեզին: Եվ կարող է օգնել խուսափել հոգեբանական սթրեսից, որը նույնպես հաճախ հիվանդությունների պատճառ է դառնում: Այս պարզ կանոններին պետք է հետևեն բոլոր ծնողները: Եվ հավատացեք, երեխաները միանգամից առողջ ու ուրախ կդառնան։ Իսկ ինչպե՞ս եք ամրացնում ձեր երեխայի իմունիտետը: